سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دل احمق در دهانش و دهان حکیم دردلش است . [امام عسکری علیه السلام]
امروز: چهارشنبه 103 اردیبهشت 5
اغلب افراد مجرد میل دارنـد بـدانـنـد کـه چـگونـه و کجا باید عشق حقیقی را بیابند. در ایـن مـقـاله به 8 نکته کاربردی و بسیار سودمند برای دستیابی به یـک عـشـق حــقیقی اشاره گردیده است:

1- باور داشته باشید که شما هم می تـوانـید به یک رابطه دراز مدت، رمانتیک و شگفت انگیز دست یابید
اغلب افـراد مـجرد در آرزوی داشـتـن یــک رابطه فوق العاده می بـاشد. امـا تـعـداد معدودی از آنان محقق شدن چنین رابـطـه ای را بـاور دارنـــد. برای مجردها حتی ملاقات با یک فـــرد جذاب، سـازگار و دلخـواه یـک امـر نـاممـکن قـلـمــداد میــگردد. این بسیار حائز اهمیت است که شما به این امر ایـمان داشـتـه بـاشـیـد کـه: آشــنایی با یک فرد مناسب و تشـکیل یک رابطه دراز مدت و حتی مادام العمر برای شما نیز امکان پذیر است. به خاطر داشته باشید که باور و ایمان نیمی از پیروزی در هر کاری میباشد.

2-فرد مناسب حال خود را تعریف کنید
بهترین شیوه برای انجام این کار آن است که بهترین دوستان خود را در نظر گرفته و ویژگیها و صفاتی که از نظر شما بسیار قابل ستایش میباشند را در آنها شناسایی کنید. شریک زندگی آینده شما میباید از همان ویژگیها و صفات اخلاقی برخوردار باشد. اگر از نظر شما ویژگیهایی نظیر بالندگی معنوی، حس شوخ طبعی، مهربانی و یا تحصیلات عالیه تحسین برانگیز میباشند، شریک آینده شما نیز باید از آن خصوصیات برخوردار باشد. و چنانچه شما اعتقادی به وجود چنین فردی ندارید بهتر است به مرحله نخست بازگردید.

3- بیاموزید چگونه افراد ناشایست و نامناسب حال خود را شناسایی کنید
این نباید کار دشواری برای شما باشد. فردی که صفات و ویژگیهای دلخواه و ارزشمند شما را بروز نمیدهد به عنوان یک شریک تازه نامناسب میباشد. همچنین فردی که تنها در حضور شما رفتارهای خوشایند و خوب از خود به نمایش میگذارد و نه شخص دیگری، باز برای شما نامناسب میباشد. علاوه بر آن افرادی که در پیشبرد رابطه شتابزده عمل میکنند نیز شایسته برقراری رابطه نیستند. اینگونه افراد معمولا سبب دلشکستگی شما میگردند.

4- با افراد نامناسب حال خود رابطه برقرار نکنید
چنانچه با فردی که فاقد خصوصیات دلخواه شما میباشد وارد رابطه گردید، تنها ناکامی و اندوه را متوجه خود ساخته اید. زیرا چندی از رابطه شما نخواهد گذشت که شروع به تغییر وی مطابق همان ویژگیهای دلخواه خود خواهید کرد. اما شریک شما بطور طبیعی در مقابل این تغییر از خود مقاومت نشان خواهد داد. عدم توانایی وی در برقراری ارتباط و یا گوش دادن به صحبتهای شما و یا برآورده سازی نیازهایتان موجب میگردد که آنها را به اشتباه نشانه عدم علاقمندی به خودتان تلقی کنید. اما تنها واقعیت آن است که شما فردی را برگزیده اید که متناسب و برازنده تان نیست.


5- خود را در محیطهایی قرار دهید که فرد مورد نظر شما در آنجا به فعالیت میپردازد
به فرض اگر در آرزوی برقراری رابطه با یک ورزشکار میباشید، قطعا وی را در سینما نمیتوانید بیابید و یا چنانچه در جستجوی یک موسیقی دان هستید باید وی را در محافل موسیقی بیابید. بنابراین برای یافتن عشق دلخواه خود میباید از خانه خارج گردید.

6- بر ترس خود از آنکه طرد گردید و یا مجددا تنها بمانید غلبه کنید.
تمام روابط در مقطعی از زمان پایان خواهند یافت. برخی با جداییها، برخی با طلاق و برخی نیز با مرگ. هیچ ضمانتی در زندگی وجود ندارد و عشق نیز از این مسئله مستثنا نمیباشد. هر زمان که شما عاشق فردی میگردید ناخواسته خود را در معرض طرد شدگی و ناکامی قرار میدهید. آخرین باری که در عشق شکست خورده اید را بخاطر می آورید؟ همانگونه که مشاهده میکنید شما دست نخورده باقی مانده و جان سالم بدر برده اید. پس آنقدر ها هم طرد شدن وحشتناک نیست.

7- از وابستگی خودداری کرده و سعی کنید آزاد زندگی کنید.
به زندگی عادی خود مشغول باشید و تنها اندکی در پی مجذوب ساختن فرد دلخواه خود. افراد مجردی که تمام توجه و انرژی خود را معطوف مجذوب ساختن شریک زندگی دلخواه خود میگردانند، خود را از داشتن یک شریک مناسب و خوب محروم میسازند ( با بی اعتنایی به موردهای مناسب بالقوه). و همچنین افراد مجردی که از نداشتن یک رابطه و شریک خوب پیوسته محزون و دلسرد میباشند، در عوض آنکه وقت خود را هدر خیالپردازیهای آرزوهای خود کنند، بهتر است ابتکار عمل را بدست گرفته و برای خودشان زندگی و موقعیتهای شگفت انگیزی خلق کنند.

8- ریسک کنید اما زیرکانه و آگاهانه
از منزل خارج گردید، با افراد جدید ملاقات کرده و باب صحبت را بگشایید و قرار ملاقات بگذارید. شانس و اقبال خود را با این اعمال افزایش دهید. ممکن است طرد شوید اما مطمئن باشید ارزش آن را خواهد داشت. یافتن یک عشق حقیقی امری دشوار و زمانبر است هیچگاه تا زمان دستیابی به آرزوهایتان از پای ننشینید.


  • کلمات کلیدی :
  •  نوشته شده توسط براتعلی اختریان در پنج شنبه 87/10/5 و ساعت 8:7 عصر | نظرات دیگران()

     

    یکی از بهترین راههای تقویت توانایی یادگیری و بالا بردن نمراتتان این است که راه و روش کار کردن با قدرت ذهن ناخودآگاهتان را یاد بگیرید.

    فرایند فکر کردن ناخودآگاه است و ما آگاهانه از نتایج آن باخبر می شویم. همه تغییرات در ناخودآگاه ما صورت می گیرد. زمانیکه آمادگیش را داشته باشیم، با آگاهی از نآآن تغییر باخبر میشویم.

    اما این یعنی چه؟

    اگر علاقه مندید بدانید این چه مفهومی دارد، مقاله را با ما دنبال کنید...

    تقریباً دو میلیون بیت ( واحد اطلاعات ) در هر ثانیه وارد سیستم عصبی انسان می شود. تقریباً می توان گفت که ما با بمبارانی از اطلاعات روبه رو هستیم. برای حفظ سلامت عقل، ذهن هوشیار ما اکثر محرک ها را فیلتر می کند و میلر (1956) کشف کرده است که ما فقط می توانیم مثبت هفت یا منفی دو بیت اطلاعات در یک زمان استفاده کنیم.

    این ذهن ناخودآگاه است که با سایر اطلاعات بالای هفت بیت (مثبت و منفی دو) سروکار دارد که در یک زمان خاص به آن توجه نمی کنید. به محض اینکه توجهمان را به چیزی می دهیم، آنوقت است که ذهنمان آگاه می شود. بعضی از قسمت های فیزیولوژی شما همیشه ناخودآگاه می ماند. این اصلاً نباید مایه تعجب باشد. ذهن ناخودآگاه ما همیشه مراقب ماست. ما که قلب، ریه ها، کلیه ها و سیستم ایمنی بدنمان را آگاهانه اداره نمی کنیم، می کنیم؟

    می خواهیم به شما نشان دهیم که چطور برای دست یافتن به قدرت ذهن ناخودآگاهتان از ذهن آگاهتان بگذرید. ذهن ناخودآگاه تقریباً 90% از کل قدرت ذهن شما را گرفته است، درمقابل 10% از ذهنتان که برای فعالیت های روزمره از آن استفاده می کنید. ذهن ناخودآگاه گنجینه ای بسیار گرانبهاست، گنجینه ای از مهارت ها، حافظه، و تجربه..

    قدرت تفکر مثبت را می توان با استفاده از تاییدات و تصدیق ها تقویت کرد. تصدیق یک عبارت کوتاه در زمان حال است که مداوماً برای تاثیرگذاشتن روی ذهن ناخودآگاه تکرار می شود. ایدآلترین آن باید کوتاه و کاملاً واضح باشد. این اهمیت زیادی دارد چون ذهن ناخودآگاه نمی تواند به سادگی عبارات و جملات طولانی و پیچیده را تحلیل کنذ. ذهن ناخودآگاه معمولاً با جملات کوتاه و مناسب بیشتر تاثیر می گیرد.

    اما اکثریت مردم عادت به منفی اندیشی دارند. این یعنی بیشتر روی نقاط مشکل دار زندگی خود متمرکز می شوند و مداوماً اتفاقی را که دوست ندارند بیفتد، بر زبان می آورند. این مسئله معمولاً باعث می شود که مشکلات اصلی بیشتر و بیشتر شده و وضعیت حتی بدتر هم بشود. مثلاً یک دانش آموز ممکن است مداوم با خود بگوید:

    "من هیچوقت در این امتحان موفق نمی شوم".

    یا "همیشه وقتی می خواهم درس بخوانم حواسم پرت می شود".

    یا "من نمی توانم روی درسم تمرکز کنم".

    دانش آموزی که مداوم این تاییدات منفی را با خود تکرار می کند، چه آگاهانه و چه ناآگاهانه، معمولاً به احتمال کمتری در امتحانات خود موفق می شود و هیچوقت نخواهد توانست روی درس خود تمرکز کند.

    پشت هر احساس منفی یک فکر یا باور است و در اکثر موارد اینها افکار و عقایدی ناسالم هستند. از ناسالم منظور این است که نمی توانند به شما برای رسیدن به آنچه در زندگی می خواهید کمک کنند. یعنی هیچ خدمتی به شما نمی کنند.

    باور (معمولاً ناخودآگاه) مثل ماشه اسلحه می ماند و باعث می شود که در برخی موقعیت های خاص زندگی شکست بخورید.

    این را یادتان باشد: اگر مثبت فکر نکنید و فکرتان را با افکار و باورهای مثبت پر نکنید، آنوقت افکار منفی برای خالی کردن شکاف ها می آیند.

    لطفاً هیچوقت توانایی های خودتان را دست کم نگیرید. هیچوقت نباید فکر کنید که توانایی انجام کاری را دارید یا نه. سوال اصلی این است که آیا می خواهید فلان کار را بکنید یا نه!

    در مثالهای بالا، آن دانش آموز تاییدات منفی را وارد مغزش می کرد. درحالیکه باید آنرا با تاییدات مشابه اما مثبت آن جایگزین می کرد.

    "من می دانم که در امتحاناتم موفق می شوم".

    یا "وقتی برای درس خواندن می نشینم، اصلاً حواسم پرت نمی شود".

    یا "قدرت تمرکزم رو به پیشرفت است".

    شاید انجام اینکار به نظر سخت بیاید، مخصوصاً در انجام کاری که به نظرتان خیلی دشوار است. اما باور کنید، این هم مثل خیلی چیزهای دیگر، فقط تمرین می خواهد.

    هرچه این تاییدات را بیشتر و بیشتر با خود تکرار  کنید، آگاهانه یا ناآگاهانه، سریعتر به واقعیت تبدیل خواهد شد. اما باید مراقب باشید چون این روش هم برای افکار منفی و هم مثبت به این خوبی عمل می کند. یک زمان عالی برای تکرار تاییدات مثبت قبل از خواب یا بعد از بیدار شدن در صبح است. در این اوقات، ذهن ناخودآگاه شما بیشترین ارتباط را با شما خواهد داشت. اگر بتوانید آن عبارات را در طول روز با خود تکرار کنید یا حتی بنویسید و کپی هایی ازآن را همه جای خانه بگذارید، خیلی بهتر خواهد بود.

    یک جایگزین خیلی خوب این تاییدات "پیام های نیمه خودآگاه" است .

    قدرت پیام های نیمه خودآگاه در طول سالها به اثبات رسیده است و برای برنامه ریزی ذهن ناخودآگاه از طریق روش های سمعی و بصری استفاده می شود. درواقع، پیام های نیمه خودآگاه در عملکرد خود در ذهن ناخودآگاه آنقدر قدرت دارند که در سال 1974، دولت امریکا همه انواع تبلیغات رادیو و تلویزیون با روش پیام نیمه خودآگاه را ممنوع کرد.

     پیام های نیمه خودآگاه با کار کردن در سطحی که توسط ذهن خودآگاه قابل تشخیص نیست، به ذهن ناخودآگاه می رسند. درنتیجه ذهن خودآگاه هیچوقت فرصتی برای رد کردن آن پیدا نمی کند و ذهن ناخودآگاه می تواند آن را پذیرفته و برحسب آن عمل کند.

    استفاده از پیامهای نیمه خودآگاه دو روش دارد: سمعی و بصری

    پیامهای نیمه خودآگاه بصری تاییداتی هستند که با سرعت بالایی پیش روی چشم فلاش زده که ذهن خودآگاه قادر به تشخیص آن نیست. درنتیجه این تاییدات مستقیماً وارد ذهن ناخودآگاه می شوند که بلافاصله هم آنرا درک کرده و نسبت به آن عمل می کند.

    پیام های نیمه خودآگاه سمعی هم به همان روش عمل می کنند بااین تفاوت که دراین روش، صدایی با فرکانسی که بالاتر از آستانه نرمال شنوایی انسان است، اجرا می شود.. در این حالت هم مثل نوع بصری، بااینکه ذهن خودآگاه  قادر به تشخیص آن نیست، ذهن ناخودآگاه آن را دریافت کرده و بلافاصله به آن واکنش می دهد..

    هر دو نوع آن در رسیدن به قدرت شگرف ذهن ناخودآگاه بسیار نیرومند هستند.

    وقتی قدرت ذهن ناخودآگاه خود را درک کردید و شروع به تحت کنترل درآوردن آن کردید، قادر خواهید بود نمراتتان را با سرعت زیادی بالا برده و فرایند یادگیری خود را شدیداً تقویت کنید. آنوقت است که درس خواندن برایتان لذت بخش خواهد بود نه یک فعالیت اجباری.



  • کلمات کلیدی :
  •  نوشته شده توسط براتعلی اختریان در پنج شنبه 87/10/5 و ساعت 8:5 عصر | نظرات دیگران()

    اینجا آرامگاه کوروش است. در 26 آبان‌ماه خبر تخریب سقف آرامگاه کوروش در جریان مرمت این بنا منتشر شد و مسوولان سازمان میراث فرهنگی این خبر را تکذیب کردند اما چنانکه در تصویر می‌بینید کارگر مرمت با استفاده از ابزار ضربه‌ای بسیار مخرب (چکش بادی) بخش‌هایی از سنگ سقف آرامگاه را تخریب و سوراخی را به منظور تعبیه میلگرد فلزی در دل سنگ ایجاد کرده است.

    این موضوع در حالی اتفاق می‌افتد که به دلیل پیامدهای مخرب ناشی از تعبیه فولاد در دل سنگ، بکارگیری چنین شیوه‌ای در مجامع علمی از سوی کارشناسان به شدت نهی می‌شود.

      در 26 آبان ماه خبرگزاری مهر خبر از تخریب سقف آرامگاه کوروش در جریان مرمت این بنا داد. مسئولان سازمان میراث فرهنگی و مدیر بنیاد پژوهشی پارسه در حالی این خبر را تکذیب کردند که مستندات موجود تصویری خود روایت صادقی است تا افکار عمومی در خصوص مرمت یا تخریب بودن اینگونه رفتار با میراث فرهنگی کشور به قضاوت بنشینند.

     به گزارش خبرنگار مهر، تعداد گفتگوهای انجام شده توسط خبرگزاری مهر با کارشناسان اهل فن و مرمتگران متخصص و همچنین حجم اطلاعات و اسناد موجود در خبرگزاری جملگی حاکی از این واقعیت است که لااقل نقدهای جدی می توان به شیوه ها و ابزار بکار رفته در نحوه مرمت این اثر جهانی وارد دانست و نمی توان از نقد کارشناسان برجسته کشور در این زمینه که قطعا از ریاست سازمان میراث فرهنگی در دانش مرمت کمتر نمی دانند ، بی تفاوت گذشت.

    گرچه مبنای خبرگزاری مهر درباره این موضوع شنیدن توامان حرفهای مجریان امر مرمت و منتقدان بوده و خواهد بود، اما مسئولان بنیاد پارسه هنوز در برابر سئوالات مطرح شده پاسخی قانع کننده ارائه نکرده اند و پیگیریهای مهر هم در این باره بی نتیجه مانده است.

    این خبرگزاری به عنوان رسانه ای که بیطرفی و چند صدایی بودن را معیار کار حرفه ای خود در امر اطلاع رسانی شفاف قرار داده است، مجددا اعلام می کند که حاضر به شنیدن توضیح مسئولان مربوطه درباره عکسها و سایر مستندات موجود درباره نحوه مرمت آرامگاه کوروش است و از برگزاری هرگونه مناظره و جلسه نقد و بررسی در این باره نیز استقبال می کند. اما سکوت مسوولانی که باید پاسخگو باشند ، عملکرد مثبتی از آنها به تصویر نخواهد کشید.

    در عین حال برای روشن شدن مبنای علمی و استنادی انتشار خبر تخریب سقف آرامگاه کوروش، برای اولین بار برخی از تصاویر مربوط به نحوه مرمت آرامگاه کوروش را منتشر می کنیم. 

    تصویری از مستندنگاری نمای شمالی آرامگاه کوروش در سال 1381 که توسط بنیاد پژوهشی پارسه پاسارگاد تهیه شده است. چنانکه ملاحظه می کنید تمامی قسمتهای آرامگاه حتی کتیبه های یادگاری با روش " فتوگرامتری دستی " با مقیاس 1/1 در همان زمان ثبت شده است.

    تصویر گویای همه چیز هست. بجای تراش دادن علمی و اصولی سنگی جدید، سنگ تاریخی بنا را که از قدمتی چند هزار ساله برخوردار است با شیوه ای کاملاً غیر علمی تراش داده و تخریب کرده اند. تراشه هایی که ملاحظه می کنید متعلق به قطعه سنگی از بدنه آرامگاه است.

    گویا سنگ تاریخی 2500 ساله سقف بنای آرامگاه با ابتدایی ترین شیوه ها شکسته شده و براده های آن بر روی زمین قابل مشاهده است. خدا کند اینگونه نباشد.

    تصویر دیگری از نحوه مرمت یا تخریب سنگهای اصلی سقف آرامگاه. تراشه سنگ تاریخی در پایین تصویر قابل مشاهده است. کارشناسان معتقدند که این شیوه در مرمت یک اثر باستانی امری کاملاً منسوخ است و حتی اگر بکار بردن سنگهای جدید در قسمتهای مورد مرمت ضروری می نمود هرگز نباید سنگ تاریخی تراش داده می شد. بلکه باید از سنگهای مطابق با الگوی مورد نیاز استفاده می شد. 

    از جمله مواردی که مدیران بنیاد پارسه در جریان مرمت آرامگاه کوروش بر آن تأکید دارند موضوع " گلسنگ زدایی " از بدنه آرامگاه است که در اثر رطوبت محیطی دائماً بر روی سنگهای این اثرتاریخی تاثیرات مخرب خود را اعمال می کنند. در حالیکه مدیران بنیاد پارسه معتقدند بدنه آرامگاه کاملاً " گلسنگ زدایی " شده است، برخی کارشناسان امر مرمت می گویند این شیوه " گلسنگ زدایی " کاملاً غیر علمی و برای این اثر باستانی به شدت خطرناک است. چرا که گلسنگ دارای "هاگ" هایی است که این روش  موجب گسترش آن در تمام سنگهای بدنه تاریخی می شود. کارشناسان امر معتقدند که برای مقابله با این پدیده طبیعی باید پس از مطالعات تخصصی راهکارهای غیر مخرب را شناسایی و پس از وصول اطمینان و آزمایش در محل آن را بر روی بدنه اثر باستانی اعمال کنیم.

    با این همه چنانکه در تصویر می بینید، کار " گلسنگ زدایی"  در بدنه آرامگاه با کاردک، برس پلاستیکی و تیغ آهن بری انجام شده است و این شیوه از " گلسنگ زدایی " باعث می شود سطوحی که فاقد " گل سنگ " هستند نیز آلوده به " گل سنگ " شوند.

     تخریب بخشهای دیگری از سقف. همانطور که در تصویر می بینید سنگ 2500 ساله سقف آرامگاه با ابزار و شیوه ای کاملاً غیر علمی تراشیده شده است.

    چنانکه در تصویر می بینید کارگر مرمت (که قاعدتا باید کارشناسی متبحر و ویژه باشد!) با استفاده از ابزار ضربه ای بسیار مخرب ( چکش بادی ) بخشهایی از سنگ سقف آرامگاه را تخریب و سوراخی را به منظور تعبیه میلگرد فلزی در دل سنگ ایجاد کرده است. این موضوع در حالی اتفاق می افتد که به دلیل پیامدهای مخرب ناشی از تعبیه فولاد در دل سنگ، بکارگیری چنین شیوه ای در مجامع علمی از سوی کارشناسان به شدت نهی می شود.

     استفاده از چکش بادی برای سوراخ کردن سنگ سقف آرامگاه یکی دیگر از مواردی است که کارشناسان امر مرمت را به واکنش و انتقاد نسبت به نحوه مرمت سقف آرامگاه کوروش واداشته است. چرا که این چکشها به عنوان ابزار ضربه زننده قوی (شوک سنگین به سنگ در زمانی کوتاه) باعث فرود آمدن ضربات مخرب و شدید بر بدنه سنگ و باز شدن ترکها و ریز ترکها در سنگ می شود.

    نمونه ای از ترکهای باز شده در آرامگاه کوروش.

    ترکهای دیگری که بر پیکره آرامگاه قابل مشاهده است. کارشناسان می گویند این ترکها در اثر استفاده از ابزار سنتی و غیر علمی در مرمتهای اخیر آرامگاه بر بدنه آن ایجاد شده است.

    همانطور که در تصویر می بینید گروه مرمت آرامگاه کوروش اقدام به فولادگذاری در دل سنگهای این اثر تاریخی ثبت شده جهانی کرده است. برخی از کارشناسان علم مرمت معتقدند که این فولادگذاریها بی مورد است و باعث ایجاد پدیده "پیش تنیدگی" در سنگهای سقف آرامگاه می شود و در دراز مدت به علت نوسانات حرارتی و اختلاف چگالی باعث بوجود آمدن ترکهای مخربی در سنگ می شود و در صورت رسیدن رطوبت به آنها و دچار شدن به پوسیدگی، اثر باستانی به شدت تهدید می شود. 

    تصویر دیگری که نشان می دهد که سنگهای سقف آرامگاه به صورت پلاک کار شده است و گویا زیر آن را با ملاط ماسه و سیمان پر شده است!

    نمونه سیمان به کار رفته در سنگهای آرامگاه و روش احیای بستهای فلزی که در آن از سیمان استفاده شده است.

    تصویری از نحوه جابجایی سنگهای سقف آرامگاه کوروش که در آن بکارگیری از شیوه ها و ابزار ابتدایی و غیر حرفه ای در جریان مرمت این اثر جهانی کاملاً مشخص است. چنانکه در عکس ملاحظه می کنید نحوه بکارگیری اهرم فلزی برای جابجایی سنگ موجب صدمه به سنگهای زیرین و خراش و خسارت آنها شده است. 

    در این تصویر استخوانی را می بینید که هنگام مرمت سقف و در حین تخریب بتون سقف و حرکت به سمت فضاهای خالی در درون سقف پیدا شده است. برخی از کارشناسان با توجه به فرضیه احتمال دفن کوروش در سقف آرامگاه احتمال می دهند که این استخوان به هر حال می توانسته با این موضوع ارتباطی داشته باشد. سئوالی که این کارشناسان مطرح می کنند این است که آیا درباره این استخوان مطالعاتی انجام شده است؟ این استخوان الان کجاست؟ آیا این استخوان نمی توانسته فرضیه دفن کوروش در سقف آرامگاه را تقویت یا حتی رد کند؟

    در این تصویر نمونه ای از نحوه بست های فلزی بکار رفته در مرمت آرامگاه کوروش را ملاحظه می کنید. چنانکه می بینید برای این کار از آهنهای معمولی که دچار زنگ زدگی هم هستند برای احیای بست ها استفاده شده است. کارشناسان امر مرمت بر این نکته تأکید دارند که باید لااقل برای استفاده از بستهای فلزی از آهنهای استیل و روکش دار استفاده شود. از نظر آنها علت این امرنیز چگالی سرب و آهن و وضعیت قرار گیری این بست ها در معرض عوامل جوی است که خطر تاثیرات مخرب ناشی از اختلاف نوسانی حرارتی باعث می شود تا در صورت رسیدن آب به فلز، فلز دچار زنگ زدگی در درون سنگها شود و این امر خطرات غیر قابل بازگشتی برای سنگهای آرامگاه دارد.

    خبرگزاری مهر در حالی این تصاویر را منتشر می کند که چندی پیش مدیر پایگاه پارسه پاسارگاد از مرمت کارشناسی شده و مناسب سقف آرامگاه کوروش خبر داده و گفته بود : خوشبختانه مرمت سقف آرامگاه کوروش کاملا دقیق و کارشناسی و مبتنی بر اصول علمی و حرفه ای انجام شده است.

    محمد حسن طالبیان افزوده بود: در مرمت سقف این اثر تاریخی از سنگهای خام مشابه سنگهای به کار رفته در آرامگاه که در محوطه موزه جدید پاسارگاد موجود بود استفاده شده است.

    بنا بر اظهارات مدیر بنیاد پژوهشی پارسه از آنجا که حدود 50 سال پیش و دوره " علی سامی" مرمتگر از سیمان به جای قطعات سنگی استفاده می شده به مرور زمان سیمان و سنگها از هم جدا شده بودند لذا تصمیم به مرمت آناستیلوز گرفته شد که مرمت به روش استفاده از سنگهای مشابه است و این شیوه بیش از شش دهه است که در تخت جمشید و پاسارگاد انجام می شود.

    طالبیان می افزاید: مرمتگر سقف آرامگاه کوروش از سابقه ای درخشان در مرمت سنگ برخوردار است و دارای مدرک ممتاز هنری در این زمینه و آموزش دیده ایتالیا است. از این رو کار مرمت آناستیلوز این اثر را کاملا دقیق و اصولی انجام داده است.

    وی تصریح کرده است به دلیل نفوذ آب باران در سقف آرامگاه کوروش، مطالعات بر روی این سقف از سه سال گذشته آغاز و مستند نگاری این اثر با شیوه های مختلفی از جمله لیزر اسکن، قبل از اقدامات مرمتی صورت گرفت.

    مهر همچنان پیگیر این موضوع خواهد بود و باز هم از تعامل منطقی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری برای ارائه توضیحات لازم و ارائه آن به افکار عمومی استقبال می نماید .



  • کلمات کلیدی :
  •  نوشته شده توسط براتعلی اختریان در پنج شنبه 87/10/5 و ساعت 8:3 عصر | نظرات دیگران()

    درود ...
    فاصله ی کمی تا ایام مقدس محرم نمانده . پیشاپیش این ایام و شهادت آقا امام حسین (ع) را به تمامی دوستان و همراهان تسلیت عرض میکنیم و امیدواریم عزاداری شما عزیزان در این ایام مقدس مورد قبول واقع گردد . به همین مناسبت مجموعه ای از اس ام اس های ویژه ماه محرم را برای شما عزیزان قرار داده ایم .

    PersianMob.Net




     
    مجموعه ای از اس ام اس های جالب , طنز و عاشقانه جدید را برای شما عزیزان تدارک دیده ایم که میتوانید از آن ها استفاده کنید !

    PersianMob.Net




     
    مجموعه 5 زنگ اس ام اس فوق العاده زیبا به صورت mp3 و با کیفیت عالی برای گوشی های موبایل .

    PersianMob.Net




     
    بازی معروف GTA 4 مخفف Grand Theft Auto 4 میباشد که قبلا در کنسول های مختلف از قبیل : کامپیوتر , پلی استیشن , ... عرضه شده است , اینبار نسخه جاوا آن را برای گوشی های موبایل به صورت جاوا و در سایز 240x320 پیکسل آماده ساخته ایم .

    PersianMob.Net




     
    2 تم نوکیا سری 60 ورژن 3 زیبا و جذاب که تمامی آیکون های گوشی مورد نظر را تغییر داده و جلوه خاصی به گوشی شما میدهد .

       



     
    بازی FIFA 2009 قبلا به صورت جاوا در سایت قرار گرفته اینبار نسخه سیمبیان آن را برای گوشی های سری 60 ورژن 3 قرار داده ایم که هم به صورت 240x320 و هم به صورت 320x240 میتوان این بازی را انجام داد.

    PersianMob.Net




     
    مجموعه 70 عکس موبایل در موضوع ماشین که شامل عکس های با کیفیت و در سایز 240x320 پیکسل میباشد که مخصوص پشت زمینه موبایل است .

    PersianMob.Net




     
    بازی زیبای Gem Drop Deluxe از دسته بازی های پازلی میباشد که مخصوص افراد علاقه مند به این بازی ها میباشد که در سایز های مختلف به صورت جاوا عرضه شده است .

    PersianMob.Net




     
    مجموعه سوم از 4 تم سونی اریکسون با سایز 240x320 در موضوع کریسمس که این تم ها به 2 صورت متحرک و غیر متحرک میباشند .

    PersianMob.Net




     
    بازی معروف 3D Lawn Darts از دسته بازی های دارت میباشد و توسط Concrete Software تولید شده که قبلا نسخه پاکت پی سی را قرار داده ایم که اینبار نسخه جاوا آن مخصوص گوشی های نوکیا و سونی اریکسون با سایز 240x320 پیکسل میباشد .

    PersianMob.Net




     
    بازی جاوا و جالب BallRush یکی دیگر از سری بازی های فکری موبایل برای گوشی های پشتیبان کننده ی فرمت جاوا می باشد که هم اکنون در رزولویشن 240x320 آماده دانلود است.

    PersianMob.Net




     
    عکس هایی زیبا و دیدنی با موضوع گل در رزولویشن 240x320.

    PersianMob.Net




     
    بازی زیبا و ترسناک California Massacre برگرفته از فیلمی با همین نام که در نوع خود بازی زیبا و پرهیجانی می باشد که هم اکنون در دو رزولویشن 176x220 و 240x320 آماده می باشد.

    PersianMob.Net




     
    یک موزیک پلیر زیبا و قدرتمند با امکانات فراوان برای گوشی های پاکت پی سی هم اکنون آماده دانلود می باشد. از امتیازات آن محیط User Friendly بودن آن می باشد که باعث جذب کاربران زیادی به سوی این پلیر شده است.

    PersianMob.Net






     

    برنامه ای برای گرفتن تصویرScreen Shot از صفحه گوشی خود ، که دارای تنظیمات مختلف از جمله Timer است که بطور اتوماتیک از صفحه عکس بگیرد. نرم افزار فوق قابل نصب بر روی گوشی های سیمبیان ویرایش 9 می باشد.

    PersianMob.Net




  • کلمات کلیدی :
  •  نوشته شده توسط براتعلی اختریان در پنج شنبه 87/10/5 و ساعت 7:57 عصر | نظرات دیگران()

    گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

    ویتامین " A " در سلول سازی و ترمیم پوست، سلامت دندانها، چشم و استخوان بندی بدن نقش بسزایی دارد

    گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


    گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

    ویتامین " B1 " برای تبدیل مواد غذایی به انرژی مورد نیاز بدن، تقویت عملکرد قلب، گردش خون و مغز و اعصاب

    گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org
    ادامه مطلب...

  • کلمات کلیدی :
  •  نوشته شده توسط براتعلی اختریان در پنج شنبه 87/10/5 و ساعت 7:55 عصر | نظرات دیگران()

    زمانی که دچار سردرد هستید چه اقدامی می‌کنید؟

    قبل از اینکه برای تسکین درد یک قرص بخورید، علت آن را کشف کنید.

    عوامل سردرد زیاد می‌باشند، اما علت اصلی به شیوه زندگی بر می‌گردد.

     مطالب زیر را بخوانید تا سردرد خود را از بین ببرید.

      عوامل مشترک سردردها

     

    یک چیزی در زندگی محیط نامطلوبی به وجود می‌آورد که سبب سردرد می‌شود.

    برای نمونه، خیلی از مردم با سردردهای ناشی از سرما خوردگی، دیر خوابیدن و مصرف نوشابه‌های الکلی آشنا هستند.

    دیگر عوامل آن مشکلات سینوسی، تنش ماهیچه، درد چشم، استرس، یک ویروس، آلرژی‌ها، عادات بد غذایی، آسیب ماهیچه‌ای در گردن و کمر، و فشار به فک‌ها می‌باشند.

    بعضی از خانم‌ها شاید سردرد ناشی از ناتوازنی هورمونی را تجربه کرده باشند.

     فاکتور غذا

     

    آنچه که به طور مرتب می‌خوریم روی جریان مفید انرژی و خون به سوی مغز اثر می‌گذارد و از سردرد جلوگیری می‌کند

    . در وعده‌های غذایی کم بخورید اما از همه گروه غذایی استفاده کنید و از مواد افزودنی، ادویه‌ها و ترکیبات مصنوعی مصرف نکنید.

      برای رفع سردرد، بیشتر مواد و خوراکی‌های زیر را بخورید همه لوبیاها، غذاهای سرشار از فیبر، سبزیجات سبز برگ، جعفری، گل داوودی، نعناع، چای سبز، پیاز، زنجبیل، جونیمکوب، هویج، بادام، آلو بخارا و گندم سیاه.

      از موارد زیر اجتناب کنید نوشیدنی‌های الکلی، شکلات، msg (مونوسدیم گلوتامات)، نیترات‌ها، سولفیت‌ها، شکر، نمک، کافئین، چربی و غذاهای سرخ شده.

      درست است که کافئین روی رگ‌های خونی اثر می‌گذارد و سردرد میگرنی را برطرف می‌کند اما مصرف بیش از حد آن فرد را معتاد به آن می‌کند به این معنی که اگر مصرف نکند دچار سردرد شدیدی می‌شود.

    هرگز غذا را دیر وقت یا در حال استرس و راه رفتن نخورید. از خوردن غذاهای پر چاشنی و پر نشاسته پرهیز کنید.

      درمان‌هایی برای رفع سردرد

     

    در زیر بعضی از این درمان‌ها و پیشنهادات برای رهایی و مقابله با سردرد وجود دارد.

      * نوشیدنی آب هویج.

     

    هر 4 ساعت 1 بار یک لیوان آب هویج تازه بنوشید تا سردرد شما برطرف شود.

      * موقع سردرد کمپرس زیر را تهیه کنید.

     

    5 قطره روغن گلنار را در یک فنجان آب گرم بریزید. حوله را درون آب برده و آب اضافی را بچکانید. سپس روی پیشانی قرار دهید.

      * این چای گیاهی را بنوشید. 2 قاشق غذا خوری گل داوودی، دانه‌های پرک هندی و نعناع را در 4 فنجان آب بریزید و 15 دقیقه بجوشانید.

    از این چای روزی 3 مرتبه بنوشید.

     

    این داروهای گیاهی سینوس‌ها را صاف می‌کنند و فشار به سر را کاهش می‌دهند. سوسنبر، بابونه، گالتری و گل ساعتی از دیگر داروهای گیاهی مفید برای سردرد هستند.

      * به طور مرتب گردن و ماهیچه‌های پشت را بکشید و موقع کار به طرز نشستن و قرار دادن سر خود دقت کنید.

      * با پیاده روی آرام از سردرد جلوگیری کنید.

     

    پیاده روی در هوای تازه جریان خون و اکسیژن به سوی مغز را تحریک می‌کند. پس زمانی که احساس سردرد می‌کنید 10 دقیقه قدم بزنید و به طور عمیق نفس بکشید.

     * سردردها عموما با تکنیک بدون استرس و راحت‌سازی بدن همچون مدیتیشن و تای چی (ورزشی چینی شبیه یوگا)، برطرف می‌شوند.

    این ورزش‌ها را روزانه انجام دهید. اما توجه داشته باشید که موقع سردرد ورزش نکنید، چون که وضع را بدتر می‌کنید.

     * و اگر سردردهای شدید با موارد بالا و داروهای گیاهی برطرف نشد یا در بین شب از سردرد بیدار می‌شوید حتما با پزشک خود در میان بگذارید.



  • کلمات کلیدی :
  •  نوشته شده توسط براتعلی اختریان در چهارشنبه 87/10/4 و ساعت 5:13 عصر | نظرات دیگران()

    انتخاب مدل موبرحسب شکل صورت

      شکل صورت نـخسـتین معیار برای انتخاب مدل موی جدید می بـاشد. مـدل مـوی شما باید مکمل ویژگیهای صورتتان باشد. در زیـر بــه انواع اشکال صورت و مدل مو و همچنین فریم عینک مناسب برای آن اشاره میکنیم:

      1- صورت لوزی شکل

    ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــ

    ویژگی ها: پیشـانـی کـوچـک، نـاحیه چشمها و

    استخوانهای گونه عریضتر، چانه باریک

    هدف: باریک جلوه دادن استخوان گـونه و افزایش

    پهنای پیشانی و فک.

    مدلهای مو: مــدلهای نامتقارن بهترین میباشد.

    فرق از بغل باز گردد، چتری مو ضروری بوده و باید

    به کناره ها پیچ بخورد. بیشترین پر پشتی مو در

    ناحیه چانه باشد. مدل موی کوتاه تا میانه گردن.

     

    2- صورت مربعی شکل

    ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــ

    ویژگیها: خط فک و پیشانی عریـض و استـخـوان

    گونه و چانه زاویه دار و پهن میباشند.

    هدف: طویل تر و کشیده تر نشان دادن صورت.

    مدلهای مو: نامتقارن بهترین است.فـرق از بغـل

    بـاز گـــردد. چتری مو اختیاری است. بـیـشـتـرین

    پر پشتی مو در ناحیه گیجگاه و فرق سر بـاشـد.

    مدل موی کوتاه و تا چانه.

     
     

    3- صورت مستطیل شکل

    ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــ

    ویژگی ها: عرض و پهنای پیشانی، چانـه و گونه

    یکسان میباشد. صورت لاغر و کشیده.

    هدف: کوتاه تر و پهنتر جلوه دادن صورت.

    مدل های مو: متـقـارن و یـا نـامـــتقارن، چـتـری

    انتخابی، بیشترین پر پشتی مو در ناحـیـه کـناره

    ها ضروری میباشد. مدل مو کوتاه تا چانه.

     
     

    4- صورت قلبی شکل

    ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــ

    ویژگی ها: پیشانی پهـن ترین نـاحـیـه صـورت

    میباشد و بتدریج بسمت چـانه باریک می گـردد

    (تقریبا نوک تیز)، استخوان گونه برجسته.

    هدف: بـاریـک تـر جـلوه دادن پیـشانـی و افزودن

    پهنا به چانه و گونه.

    مدل مو: متـقـارن و یـا نـامـتـقارن، بیـشـتــریـن

    پر پشتی در ناحیه چانه و گونه، چـتری اختیاری

    می باشد، نــاحیه فرق سر زیاد پر نباشد، مدل

    موی کوتاه تا چانه.

     
     

    5- صورت مثلثی شکل

    ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــ

    ویژگی ها: پیـشـانی بـاریـکتـرین ناحیه صورت

    میباشد و بتدریح بسمت گونه و چانه عریض تـر

    میگردد.

    هدف: افزودن پهنا به ناحیه پیشانی، کم عرض

    جلوه دادن چانه و گونه.

    مدلهای مو: متقارن و یا نامتقارن،مدل مـو باید

    در ناحیه گوش و بالاتر پرپشت تر بوده و بـتـدریج

    به سـمت گـردن و پشـت گـردن بــاریک گردد. زیر

    گوشها را پرپشت نکنید،مدل موی کوتاه تا چانه..

     
     

    6- صورت بیضی شکل

    ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــ

    ویژگی ها: چانه اندکی باریک تر از پیشـانـی و

    استخوان گونه برجسته میباشــد. ایـده آل ترین

    شکل صورت به خاطر تقارن و تناسب آن.

    هدف: حفظ تقارن و تناسب صورت.

    مدلهای مو: متقارن و یا نامتقارن، هر نوع مدل

    مویی مناسب میباشد.

     
     

    7- صورت گرد

    ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــ

    ویژگی ها: صورت گرد و با زوایای اندک، طول و

    عرض صورت تقریبا یکسان میباشد.

    هدف: باریک تر و کشیده تر جلوه دادن صورت.

    مدلهای مو: نامتقارن بهترین است. بیـشتـرین

    پر پشتی در فرق سر، مدل مو کوتاه و تـا مــیانه

    گردن(از مدل موهای با طول تا چانه پرهیز

     


  • کلمات کلیدی :
  •  نوشته شده توسط براتعلی اختریان در چهارشنبه 87/10/4 و ساعت 5:12 عصر | نظرات دیگران()

    گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org
    At least 5 people in this world love you so much they would die for you
    حداقل پنج نفر در این دنیا هستند که به حدی تو را دوست دارند، که حاضرند برایت بمیرند

    At least 15 people in this world love you, in some way
    حداقل پانزده نفر در این دنیا هستند که تو را به یک نحوی دوست دارند

    The only reason anyone would ever hate you, is because they want to be just like you
    تنها دلیلی که باعث میشود یک نفر از تو متنفر باشد، اینست که می‌خواهد دقیقاً مثل تو باشد

    A smile from you, can bring happiness to anyone, even if they don"t like you
    یک لبخند از طرف تو میتواند موجب شادی کسی شود
    حتی کسانی که ممکن است تو را نشناسند

    Every night, SOMEONE thinks about you before he/ she goes to sleep
    هر شب، یک نفر قبل از اینکه به خواب برود به تو فکر می‌کند

    You are special and unique, in your own way
    تو در نوع خود استثنایی و بی‌نظیر هستی

    Someone that you don"t know even exists, loves you
    یک نفر تو را دوست دارد، که حتی از وجودش بی‌اطلاع هستی

    When you make the biggest mistake ever, something good comes from it
    وقتی بزرگترین اشتباهات زندگیت را انجام می‌دهی ممکن است منجر به اتفاق خوبی شود

    When you think the world has turned it"s back on you, take a look
    you most likely turned your back on the world
    وقتی خیال می‌کنی که دنیا به تو پشت کرده، یه خرده فکر کن،
    شاید این تو هستی که پشت به دنیا کرده‌ای

    Always tell someone how you feel about them
    you will feel much better when they know
    همیشه احساست را نسبت به دیگران برای آنها بیان کن،
    وقتی آنها از احساست نسبت به خود آگاه می‌شوند احساس بهتری خواهی داشت

    If you have great friends, take the time to let them know that they are great
    وقتی دوستان فوق‌العاده‌ای داشتی به آنها فرصت بده تا متوجه شوند که فوق‌العاده هستند



  • کلمات کلیدی :
  •  نوشته شده توسط براتعلی اختریان در چهارشنبه 87/10/4 و ساعت 5:2 عصر | نظرات دیگران()

    دانلود افکتهای بسیار زیبا بری دسکتاپ desktop screen saver

    با نصب این برنامه افکت های بسیاری را تجربه خواهید کرد که تا به حال نمونه ی آن را روی دسکتاپ خود ندیده اید!
    بارزترین خصیصه ی این برنامه این است که بخوبی میتواند شما را به طبیعت نزدیکتر کند. امواج آب، افتادن قطرات باران، شنا کردن ماهیها، و... تعدادی از افکت هایی هستند که روحتان را نوازش خواهند داد. همچنین، افکت های صدا به گونه ای اسرارآمیز جان تازه ای به دسکتاپ ویندوزتان می بخشد، باران و طوفان های طبیعی، رعد و برق، و... احساس در قلب طبیعت بودن را در شما ایجاد میکنند و هنگامی که ماوس را روی دسکتاپتان حرکت دهید، سطح آب بگونه ای موج دار میشود که گویی ماوس در آن شنا میکند.

    ????? برای دانلود به [ادامه مطلب] مراجعه کنید ?????

     

    نرم افزار تبدیل فرمتهای صوتی به mmf
     
    به وسیله نرم افزار PsmPlayer به  راحتی میتوانید موسیقی دلخواهتون را به فرمت mmf تبدیل کنید،که یکی فرمتهای پخش صوتی گوشی های سامسونگ میباشد،دانلود از سایت پر بازدید میهن دانلود
     

    ????? برای دانلود به [ادامه مطلب] مراجعه کنید ?????

     

    دانلود گلچینی از زنگ های موبایل ringtone selection
    دانلود جدیدترین سری زنگ خورهای  موبایل بصورت گلچین شده با کیفیت بالا ، دانلود از سایت پر بیننده میهن دانلود

    ????? برای دانلود به [ادامه مطلب] مراجعه کنید ?????

     

     

    ادامه مطلب...

  • کلمات کلیدی :
  •  نوشته شده توسط براتعلی اختریان در چهارشنبه 87/10/4 و ساعت 4:58 عصر | نظرات دیگران()
    گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


    ضدحال یعنی وقتی منتظر فیلم مورد علاقت هستی بجاش هی آگـهی پخش کنن!

    ضدحال یعنی بعد از کلی مصیبت که بابات برات موبایل ثبت نام کرده، همه سیمکارتا بیاد جز مـال تو!

    ضدحال یعنی یه جلسه سر کلاس نری فقط همون یه جلسه استاد حضور غیـاب کنه!

    ضدحال یعنی با شکم گرسنه بری تو صف ژتون تموم کرده باشن!

    ضدحال یعنی با.?.?? از یک ترم افتادن!

    ضدحال یعنی بعد از کلی مخ زدن تو اینترنت همینکه بیای به نتیجه برسی مسنجرت هنگ کنه !

    ضدحال یعنی یه هفته قبل از اینکه جشن تولد بگیری خاله مامانت فوت کنه!

    ضدحال یعنی قبض تلفنت بیاد ....... تومن!

    ضدحال یعنی عشق یه طرفه!

    ضد حال یعنی یه مانتو خوشگل بخری همون روز اول گیر کنه به صندلی پاره بشه!

    ضدحال یعنی صبح ساعت ? بری سر کلاس استاد نیاد!

    ضدحال یعنی شرطی بیدل بزنی امتیازت بشه ??!

    ضدحال یعنی گل خوردن در دقیقه ??!

    ضدحال یعنی صبح روزی که با دوستات میخوای بری کوه بارون بیاد!

    ضدحال یعنی از سرویس دانشگاه جا موندن!

    ضدحال یعنی با ماشین بابا جریمه شدن!

    ضدحال یعنی سلام کنی جوابتو ندن!

    ضدحال یعنی عینکت سر جلسه امتحان بیفته زمین بشکنه!

    ضدحال یعنی بعد اینکه کلی افه زبان اوومدی نمره زبانت بشه??

    ضدحال یعنی داداش کوچیکت ? شاخه مودمو اشتباهن بزنه تو پریز برق!

    ضد حال یعنی بری عروسی خانمها و اقایون جدا باشن!

    ضدحال یعنی نفر یازدهم کنکور شدن!

    ضدحال یعنی خواننده شدن میناوند!

    ضدحال یعنی فیلم ژاپنی!

    ضدحال یعنی از شب تا صبح بشینی پای کامپیوتر پروژه دانشگاهتو تایپ کنی بعد هنوز save نکردی برق بره!

    ضدحال یعنی تو اتاقت فیلم نگاه میکنی همینکه میرسه جای.........مامان بیاد تو!

    ضدحال یعنی اومدی تو پرشین استار عضو بشی یه مرتبه اشتراک اینترنتت تموم بشه!

    ضدحال یعنی درس رو بلد نباشی و پنج دقیقه مونده به زنگ تفریح استاد اسمتو صدا کنه!

    ضدحال یعنی یک قدمی خط پایان مسابقه دو به زمین بیفتی و آخر بشی!

    ضدحال یعنی روز آخر خدمت سربازی اضافه خدمت بخوری!

    ضدحال یعنی سر سفره عقد عروس خانوم با قاطعیت بگه نــه!

    ضد حال یعنی سر جلسه امتحان خودکارت تمــوم بشه!

    ضدحال یعنی با عجــله تاکسی سوار شی وسط راه بنزین تموم کنه!

    ضدحال یعنی دفترچه تلفنتو پیش یه عده نــامحرم گم کنی!

    ضد حال یعنی اونیکه خیلی دوستش داری رو نتونی هیچوقــت ببینی!

    ضدحال یعنی بعد از کلی معطلی وایسادی تو صف ATM وقتی نوبتت میشه ارتباط خودپرداز با مرکز قطــع بشه!

    ضدحال یعنی هیستوری سیستمت رو پاک نکنی همه ایمیلاتـــو داداش کنجکاوت بخونه!

    ضدحال یعنی . . .

    گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org



  • کلمات کلیدی :
  •  نوشته شده توسط براتعلی اختریان در چهارشنبه 87/10/4 و ساعت 4:43 عصر | نظرات دیگران()
       1   2   3      >
     لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    آخرین سخنان داریوش بزرگ (وصیت نامه)
    افرادی که اینترنت رو تغییر دادند
    کلیپ جدید
    موزیکهای جدید و آدرس سایت ایران موزیک بدون فیلتر
    تاریخچه پرچم ایران
    ویروسیابهای آنلاین
    آموزش خواندن فکر دیگران
    چطور عادات خوب به عادات بد تبدیل می شوند
    ازدواج در ضربالمثلهای جهان
    دانلود نرم افزار کامپیوتر
    [عناوین آرشیوشده]

    بالا

    طراح قالب: رضا امین زاده** پارسی بلاگ پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ

    بالا