سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بهترینِ برادران، کسی است که دوستی اش در راه خدا باشد . [امام علی علیه السلام]
امروز: یکشنبه 103 اردیبهشت 16

1- مرد مردها هر چند خانم ها ادعا می کنند که از مردهای مرتب و تمیز و شیک پوش خوششان می آید، اما گاهی اوقات اگر با لباس های ورزشی کج و کوله جلوی آنها ظاهر شوید، غذا را بدون رعایت آداب ویژه بخورید، و در کوچه فوتبال بازی کنید، شاید به نظر خانم ها خیلی جذاب تر هم جلوه کنید. او بدش نمی آید که هر چند وقت یکبار برای نجاتش تلاش کنید، و یا اگر از عهده تعمیر برخی وسایل بر می آیید این کار را انجام دهید، و یا حتی با دوستان خود گپ بزنید. یک خانم با یک آقا قرار نمی گذارد تا بر سر این موضوع که کدامشان کفش ها و یا موهای شیک تری دارند با او به رقابت بپردازد؛ بلکه این تفاوت های موجود میان شما دو نفر است که منجر به اتصال هر چه بیشتر شما به هم می شود. البته نباید فراموش کنید که زمانیکه برای مشاهده تئاتر و یا صرف شام به بیرون می روید، او از شما انتظار دارد که لباسهای مناسب و آراسته ای به تن کنید، اما در عین حال باید در نظر داشته باشید که در بقیه ساعات بیشتر از حس مردانگی شما لذت می برد - هر چند این امکان وجود دارد که هرگز به این موضوع اعتراف نکند- همیشه لازم نیست شیک ترین لباس ها را به تن کنید و درهای مختلف را پیش از او برایش باز کنید، فقط کافی است که آروغ های بعد از نوشیدنی را در زمان مناسب و هنگامیکه با دوستانتان هستید بزنید.

 

 

2- نه گفتن شما باید تصمیماتی که به ذهنتان را می رسد را انجام دهید و بر طبق آنچه عقلتان به شما دستور می دهد، عمل کنید؛ حتی اگر این کار سبب عصبانی شدن خانم شود. آقایون تصور می کنند که دخترخانم ها به دنبال نامزدهایی می گردند که او را بتوانند روی یک انگشت خود بچرخانند و هر چه که می گویند انجام دهد. اگر بخواهید همیشه مطابق آنچه به شما دیکته می شود، عمل کنید، دیری نخواهد گذشت که رابطه تان کسل کننده و ملال آور می شود. خانم ها به دنبال مردی هستند که چیزی برای ارائه کردن در دست داشته باشد و بتواند عقاید و ملاحظات شخصی خود را در بحث ها وارد کند. آنها به دنبال مردی هستند که شخصیت منحصر بفردی داشته باشد. اگر تمام زندگی یک مرد را تنها "همسرش" تشکیل دهد، آنگاه دیگر چیزهای زیادی برای گفتن ندارد و برایش سورپرایزهای زیادی باقی نمی ماند که بتواند در مواقع ضروری آنها را رو کند. حتی اگر همسر شما از آن دست خانم هایی باشد که دوست دارند قدرت و کنترل خانواده را بدست بگیرند، باز هم بدش نمی آید که گه گاه با شما قدرت آزمایی و جدلی برابر داشته باشد. بنابراین اگر تا به حال تصور می کردید که باید کنترل تمام امور را به دست او بسپارید، بهتر است از این به بعد دست از این کار بردارید؛ به منظور حفظ رابطه و نگه داشتن او حتماً نباید خودتان را به یک خدمتکار خانگی دست آموز تبدیل کنید.

 

 

3-مستقل بودن شاید همیشه خانم ها به این دلیل که همسرشان ادعا می کنند سرشان بیش از اندازه شلوغ است، به آنها توجه کافی مبذول نمی دارند، وقت زیادی را در محل کار خود سپری می کنند و یا با دوست های خود خوش گذرانی می کنند، ناراحت می شوند. باید توجه داشت باشید که اگر می خواهید همسرتان در کنارتان باقی بماند، باید مانند یک پرنسس با او رفتار کنید؛ اما از طرف دیگر، همواره در نظر داشته باشید که اگر سرگرمی، تفریح و کارهای دیگری برای انجام دادن نداشته باشید، ممکن است خانم احساس کند که در حال خفه شدن در رابطه است. همان اندازه که شما در رابطه نیاز به فضا دارید، خانم ها نیز از آزادی خود لذت می برند و شدیداً به آن محتاج هستند. یک مرد مستقل و متکی به نفس در نظر خانم ها از جذابیت بیشتری برخوردار می باشد. یک مرد محتاج و بدون آرزو های بزرگ، برای بیشتر خانم ها هیچ گونه جذابیتی ندارد. بنابراین شما مجاز هستید که با دوستان مختلف خود قرار ملاقات بگذارید و شغل و سرگرمی مخصوص به خودتان را داشته باشید.

 

 

4- حسود بودن حسادت یکی از احساسات قوی به شمار می رود. هر چند انسان ها نمی توانند میزان دقیق حسادت خود را کنترل نمایند، اما مقدار کمی حسد، آن هم به طور گاه گاه و اتفاقی، به راحتی می تواند حس جاذبه شما را در نظر او افزایش دهد. اگر شما نسبت به مردهایی که با اوصحبت می کنند، هیچ گونه عکس العملی از خود نشان ندهید، او تصور می کند که به هیچ وجه برایش ارزش قائل نیستید، به همین دلیل به دنبال کسی می رود که این خلا را برایش پر کند. اگر او در مورد یک همکار مذکر خیلی صمیمی و یا مربی اش بازخواست نمایید، شاید در ظاهر به شما غر بزند، اما در باطن لبخندی بر لب هایش نقش خواهد بست. توجه: زمانیکه نوبت به حسادت می رسد، مقدار کمی از آن می تواند مثمر ثمر واقع شود، پس در خرج کردن آن به شدت صرفه جویی کنید. از قدرت فوق العاده آن با خبر شوید: او می تواند عاشق مردی شود که نسبت به دارایی های شخصی او حساس بوده و از آنها محافظت کند.

 

 

5- آسیب پذیری گاه به گاه هر انسانی دوست دارد که احساس کند دیگران به وجود او نیازمند هستند و از آنجایی که کمتر اتفاق می افتد یک خانم بتواند از شوهر خود محافظت کند، بد نیست که به او اجازه دهید این کار را از طریق روش های دیگر به شما اثبات کند. برای مثال بد نیست که به او اجازه دهید تا به شما گوشزذ کند نیاز به جوراب های بیشتری دارید، یا اینکه همیشه یادتان می رود رخت ها را به خشک شویی ببرید، و برای بستن کروات خود به کمک او احتیاج دارید. شاید احمقانه به نظر برسد اما گاهی اوقات همین موارد ساده و پیش پا افتاده سبب می شود که او احساس بهتری نسبت به خودش پیدا کند و بیش از پیش جذب شما شود. البته این امر بدان معنا نیست که سعی کنید از او برای خود یک مادر بسازید - هر چند او از این کار بدش نمی آید - اما این امر شاید جزء آخرین چیزهایی باشد که او انتظارش را از شما دارد؛ فقط زمانیکه نیاز به کمک داشتید و احساس می کردید که او می تواند به شما کمک کند، از او درخواست همکاری کنید. با این کار بدون شک به او احساس قدرت، سودمند واقع شدن، و مهم بودن دست خواهد داد. اغلب مردها تصور می کنند که برای کشاندن خانم ها به سمت خود باید از خودشان یک قهرمان دست نیافتنی بسازند، اما این امر صحت ندارد. مقداری نیازمندی و کمک خواستن سبب می شود که شما در نظر او تا حدی آسیب پذیر جلوه کنید، و در چنین موقعیتی تمام خانم ها حاضر ایستاده اند تا به داخل رابطه شما آمده و به شما کمک کنند..

 

 

6- پنهان کردن احساسات شاید او همیشه اعتراض می کند که چرا نباید بداند که شما در حال فکر کردن به چه موضوعی هستید. شاید دوست داشته باشد بداند که در طول روز و در محل کار برای ما چه اتفاقاتی رخ داده، شاید همیشه از شما بخواهد تا در مورد همه چیز با او صحبت کنید، و به اصطلاح سفره دلتان را برای او باز کنید تا بتواند به عمیق ترین نقطه از احساساتتان دسترسی پیدا کند. شما می دانید که خانم ها با دوست های دختر در مورد جزییات تمام مسائل به خصوص در مورد نگرانی های خود، صحبت می کنند. به همین دلیل اگر بخواهید تمام احساست خود را در مقابل او بازگو کنید، خیلی راحت می تواند به شما نمره دهد. در برخی مواقع اگر کمی از او دوری کنید و خود را کمی اسرار آمیز جلوه دهید، او علاقه بیشتری به شما پیدا خواهد کرد. نکته جالب اینجاست که خودش به شخصه برای پیدا کردن حقیقت تلاش می کند. خانم ها لذت می برند تا بدون اینکه شما به آنها چیزی بگویید، خودشان بتوانند از اسرار شما سر در بیاورند. شاید آنقدرها هم که شما تصور می کنید از این کار متنفر نباشد.

 

 

7- سرتاپای او را وارسی کنید خانم ها به اندازه آقایون دوست دارند که دیگران آنها را به خاطر توانایی های ذهنی و عملی شان تحسین کنند، و زمانیکه کاری را درست انجام دادند مورد تشویق قرار بگیرند؛ آنها در چنین حالتی انتظار ترفیع رتبه و تشویقی نیز دارند. اگر یک خانم با حالت جذابی صحبت میکند دلش می خواهد مورد توجه قرار بگیرد. البته این امر به شرایط و کسانیکه به او توجه می کنند هم بستگی دارد. اما زمانیکه نوبت به مردی می رسد که خانم دوستش می دارد، با کمال میل به او اجازه می دهد که کلیه متعلقاتش را چک کند. خانم ها هم مانند آقایون از تعریف و تمجید لذت می برند. اگر به او توجه کنید او واقعا خوشحال می شود و این خوشحالی شما را به هر کجا که بخواهید خواهد رساند. همیشه بهترین رفتارهایتان را رو نکنید هر چند خانم ها در بیشتر موارد، زمانی که غر زدن هایشان را شروع می کنند کاملاً جدی هستند، (به ویژه زمانیکه آشغال غذاهای خود را روی میز بگذارید و یا جوراب هایتان را برندارید) اما باید این امر را هم در نظر داشته باشید که اگر بخواهید همیشه با او موفقت کنید و مطابق خواسته هایش رفتار کنید، او دلش برای خود واقعی شما تنگ خواهد شد. این دست رفتارها به دو قسمت تقسیم می شوند: آنهایی که خود واقعی شما را نمایان می سازند و آن دسته ای که شما را به او نشان می دهند. از آنجایی که ما کاملاً واقف هستیم که خانم ها نیازمند توجه هستند و همین توجه باعث جذب خانمها به آقایون می شود، این احتمال وجود دارد که برخی رفتارهای منحصر بفرد شما باعث شود تا گل لبخند را بر روی لب های او بنشاند و در وجود او جذابیت بیشتری نسبت به شما ایجاد نماید. بنابراین هیچ گاه نباید به ظاهر صحبت های او توجه کنید؛ در بیشتر مواقع او شما را فقط به خاطر وجود خودتان دوست می دارد.



  • کلمات کلیدی :
  •  نوشته شده توسط براتعلی اختریان در چهارشنبه 87/9/27 و ساعت 6:28 عصر | نظرات دیگران()

    دانلود قویترین نرم افزار پاکسازی ویروس های Autorun , Folder

    دانلود قویترین آنتی ویروس پاک کننده تمامی ویروس های Autorun , Folder که در سایتهای خارجی با قیمت 100$  و بعضاً قیمتهای بالاتر برای دانلود قرار داده شده ،‌ما نسخه کامل این نرم افزار خریداری شده را برای استفاده کاربران عزیز میهن دانلود برای دانلود قرار داده ایم معمولا بیشتر کول دیسک ها به ویروس اتوران دچار میشند پس حتما دانلود کنید ، امید است مورد رضایت شما واقع شود.دانلود ک

    چگونه یک مادربورد خوب و متناسب با نیازهایمان انتخاب و خرید نمائیم
    گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


    انتخاب مادربورد ، یکی از تصمیمات مهم در زمان تهیه و یا ارتقاء یک کامپیوتر است. انتخاب فوق، علاوه بر تاثیر مستقیم بر عملکرد فعلی سیستم، بیانگر انعطاف سیستم در زمان ارتقاء نیز می باشد. قابلیت های فعلی یک کامپیوتر و پتانسیل های ارتقاء آن در آینده، جملگی به نوع مادربورد انتخابی بستگی خواهد داشت. امروزه بر روی مادربوردها، پورت های پیشرفته ای نظیر( Fireware (IEEE 1394 و یا USB 2.0 و حتی کارت های (تراشه) صدای شش کاناله و کنترل های RAID وجود داشته که می توان از آنان در زمان ارتقاء سیستم و بدون نیاز به نصب امکانات جانبی دیگر، استفاده های لازم را بعمل آورد.

    در زمان انتخاب یک مادربورد همواره سوالات متعددی در ذهن تهیه کننده (خریدار) مطرح می گردد :
    مادربوردها چگونه با یکدیگر مقایسه می گردند؟
    پارامترهای سنجش و وزن هر کدام چیست؟ (پردازنده ها، نوع تراشه ها، نحوه ارتباط با دستگاههای ذخیره سازی).
    بطور کلی معیار انتخاب یک مادربورد چیست؟
    Chip set های یک مادربورد بیانگر چه واقعیت هائی می باشند؟
    امکانات یک مادربورد چه تاثیراتی را در حیات فعلی و آتی سیستم بدنبال خواهد داشت؟
    میزان کارایی و کیفیت یک سیستم تا چه میزان وابسته به پتانسیل های مادربورد می باشد؟
    موارد فوق، نمونه سوالاتی است که در زمان انتخاب یک مادربورد در ذهن تهیه کنندگان مطرح می گردد. در این مقاله قصد داریم به برخی از پرسش های متداول در زمینه انتخاب یک مادربورد پاسخ داده و از این رهگذر با ضوابط و معیارهای انتخاب صحیح یک مادربورد بیشتر آشنا شویم :

    :: جایگاه مادربورد
    مادربورد، پردازنده و حافظه، سه عنصرحیاتی در کامپیوتر بوده که در زمان انتخاب مادربورد، سرنوشت پردازنده و حافظه نیز بنوعی رقم خواهد خورد. انتخاب مناسب یک مادربورد از جمله تصمیمات مهمی است که دامنه آن گریبانگیر تجهیزات سخت افزاری دیگر نیز خواهد شد. انتخاب یک مادربورد قدیمی و از رده خارج (ولو اینکه در حال حاضر پاسخگوی نیازها و خواسته ها باشد) می تواند زمینه بروز مسائل متعددی در ارتباط با ارتقاء و افزایش توان عملیاتی کامپیوتر در آینده را بدنبال داشته باشد. فراموش نکنیم ما کامپیوتر را نه بخاطر خود بلکه بخاطر نیاز برای اجرای برنامه ها (در حال حاضر و آینده) تهیه می نمائیم.
    برای دین تمامی مطلب ارسالی به ادامه مطلب بروید ...

  • کلمات کلیدی :
  •  نوشته شده توسط براتعلی اختریان در چهارشنبه 87/9/27 و ساعت 6:7 عصر | نظرات دیگران()
    ما به مردها گفتیم: چرا ما باید همیشه منزوی باشیم ؟ می خواهیم مثل شما باشیم.
    مردها هـــم گفتند: حالا که این قدر اصرار می کنید، قبول ! و ما نفهمیدیم چه شد که مردها ناگهان این قدر مهربان شدند.
    وقتی به خودمان آمدیم، عین آنها شده بودیم. کیف چرمی یا سامسونت داشتیم و اوراقی که باید به آنها رسیدگی می کردیم و دسته چک و حساب کتاب هایی که مهم بودند. با رئیس دعوایمان می شد و اخم و تَخم اش را می آوردیم خانه سر بچه ها خالی می کردیم. ماشین ما هم خراب می شد، قسط وام های ما هم دیر می شد. دیگر با هم مو نمی زدیم. آن ها به وعده شان عمل کرده بودند و به ما خوشبختی های بی پایان یک مرد را بخشیده بودند. همه ی کارهایمان مثل آن ها شده بود فقط، نه! خدای من! سلاح نفیس اجدادی که نسل به نسل به ما رسیده بود، در جیب هایمان نبود. شمشیر دسته طلا؟ تپانچه ی ماشه نقره ای؟ چاقوی غلاف فلزی؟ نه! ما پنبه ای که با آن سر مردها را می بریدیم، را گم کرده بودیم. همان ارثیه ای که هر مادری به دخترش می داد و خیالش جمع بود تا این هست، سر مردش سوار است و مردش نمی تواند به اور زور بگوید. آن گلوله ی الیافی لطیفی که قدیمی ها به آن می گفتند عشق، یک جایی توی راه از دستمان افتاده بود. یا اگر به تئوری توطئه معتقد باشیم، مردها با سیاست درهای باز نابودش کرده بودند. حالا ما و مردها روبه روی هم بودیم. در دوئلی ناجوانمردانه و مهارتی که با آن مردهای تنومند را به زانو درمی آوردیم، در عضله های روحمان جاری نبود.

    گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

    سال ها بود حسودی شان می شد. چشم نداشتند ببینند فقط ما می توانیم با ذوقی کودکانه به چیزهای کوچک عشق بورزیم. فقط و فقط ما بودیم که بلد بودیم در معامله ای که پایاپای نبود، شرکت کنیم. می توانستیم بدهیم و نگیریم. ببخشیم و از خودِ بخشیدن کیف کنیم. بی حساب و کتاب دوست بداریم. در هستی، عناصر ریزی بودند که مردها با چشم مسلح هم نمی دیدند و ما می دیدیم. زنانگی فقط مهارت آراستن و فریفتن نبود و آن قدیم ها بعضی از ما این را می دانستیم. مادربزرگ من زیبایی زن بودن را می دانست. وقتی زنی از شوهرش از بی ملاحظگی ها و درشتی های شوهرش شکایت داشت و هق هق گریه می کرد، مادر بزرگ خیلی آرام می گفت: مرد است دیگر، از مرد بودن مثل عیبی حرف می زد که قابل برطرف شدن نیست. مادربزرگ می دانست مردها از بخشی از حقایق هستی محروم اند. لمس لطافت در جهان، در انحصار جنس دوم است و ذات جهان لطیف است.
    مادربزرگ می گفت کار زن ها با خدا آسونه. مردها از راه سخت باید بروند. راه میان بری بود که زن ها آدرسش را داشتند و یک راست می رفت نزدیک خدا. شاید این آدرس را هم همراه سلاح قدیمی مان گم کردیم. به هر حال، ما الان اینجاییم و داریم از خوشبختی خفه می شویم. رئیس شرکت بهمان بن فروشگاه سپه داده و ما خیلی احساس شخصیت می کنیم. ده تا نایلون پر از روغن و شامپو و وایتکس و شیشه شور و کنسرو و رب و ماکارونی خریده ایم و داریم به زحمت نایلون ها را می بریم و با بقیه همکارهای شرکت که آن ها هم بن داشته اند و خوشبختی، داریم غیبت رئیس کارگزینی را می کنیم و ادای منشی قسمت بایگانی را درمی آوریم و بلندبلند می خندیم و بارهایمان را می کشیم به سمت خانه. چقدر مادربزرگ بدبخت بود که در آن خانه می شست و می رفت و می پخت. حیف که زنده نماند ببیند ما به چه آزادی شیرینی دست یافتیم و ما چقدر رشد کردیم و به تعالی رسیده ایم.
     

    گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


    افتخارآمیز است که ما الان، هم راننده اتوبوس هستیم هم ترشی می اندازیم. مهندس معدن هستیم و مربای انجیرمان هم حرف ندارد. هورا ما هر روز تواناتر می شویم. مردها مهارت جمع بستن ما را خیلی تجلیل می کنند. ما می توانیم همه کار را با همه کار انجام دهیم. وقتی مردها به زحمت بلدند تعادل خودشان را ایستاده توی اتوبوس حفظ کنند، ما با یک دست، دست بچه را می گیریم و با دست دیگر خریدها را یدک می کشیم، گوشی موبایل بین گردن و شانه، کارهای اداره را راست و ریست می کنیم. خیلی افتخارآمیز است! نه؟
    دستاورد بزرگی است این که مثل هم شده ایم. فقط معلوم نیست به چه دلیل گنگی، یکی مان شب توی رختخواب مثل کنده ای چوب راحت می خوابد و آن یکی مدام غلت می زند، چون دست و پاهایش درد می کنند. چون صورت اشک آلود بچه ای می آید پیش چشمش. چون بچه تا ساعت پنج مانده توی مهد کودک، همه رفته اند، سرایدار مجبور شده بعد از رفتن مربی ها او را ببرد پیش بچه های خودش. نیمه گمشده (بچه) شب ها خواب ندارد. می افتد به جان زن (مادر). مرد اما راحت است، فقط خودش است. گویی که نیمه دیگری ندارد. و انگار این تنها عشق است که در ناکجا پرسه میزند. زن گیج و خسته، مات و مبهوت تا صبحی دیگر بین کسی که شـده و کسی که بـوده، دست و پا می زند.
    مادربزرگ سنت زده و عقب افتاده ی من کجا می توانست شکوه این پیروزی مدرن را درک کند؟ و تماشا کند که ما چگونه و چه شکوهمندانه به همه حق و حقوقمان رسیده ایم.
     

    گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org




  • کلمات کلیدی :
  •  نوشته شده توسط براتعلی اختریان در چهارشنبه 87/9/27 و ساعت 6:2 عصر | نظرات دیگران()
    وقت بخیر ...
    عید بزرگ مسلمانان " عید غدیر خم " بر تمامی شیعان جهان تبریک میگوییم و امیدواریم لحضات خوشی را داشته باشید . به همین مناسبت مجموعه ای از اس ام اس های مخصوص عید غدیر خم را برای شما عزیزان آماده کرده ایم .
    PersianMob.Net


    کم کم با سرد شدن هوا بوی زمستان رو میشه حس کرد , شب چله هم که به شب یلدا معروف هست یکی از سنن قدیمی ایرانیان میباشد که نزدیک هست و به این مناسبت اس ام اس های زیبایی آماده کرده ایم .. امیدواریم لدت ببرید .

    PersianMob.Net


    بازی Sonic از قدیمی ترین و معروف ترین بازی ها میباشد که در نسخه های مختلف تا به الان عرضه شده است اینبار Sonic The Hedgehog 2 Crash که ساخت شرکت SEGA میباشد را برای گوشی های موبایل به صورت جاوا و در سایز 240x320 پیکسل آماده ساخته ایم .

    PersianMob.Net



    دو تم زیبا برای گوشی های مدل سونی اریکسون با فرمت thm .

    PersianMob.Net


    بازی اکشن تحت فرمت جاوا air strike در دو رزولوشن 176x220 و 240x320 یکی از زیباترین بازی های حال حاضر موبایل می باشد که متنوع بودن مراحل و درجه سختی از جمله ویژگی های بارز آن است.

    PersianMob.Net



    نرم افزاری کاربردی برای یادآوری پیامکهای خوانده نشده و تماسهای از دست رفته در گوشیهای نگارش سوم از سیمبین سری 60 که آماده دانلود می باشد.

    PersianMob.Net


    یکی از جدید ترین بازی های کارتی تولید شده برای گوشی های سیمبیان ویرایش سوم با قابلیت های ویژه از قبیل اتصال به اینترنت و بازی آنلاین ، انتخاب شکلک های آماده برای بازیکن و بازی چند نفره بوسیله ی اتصال با بلوتوث .

    PersianMob.Net



     

    یک تم فوق العاده زیبا ودیدنی برای گوشی های سیمبیان ویرایش سوم با رنگ و طرحی منحصر به فرد

    PersianMob.Net



    بازی زیبای The Overtaker 3d که در آن شما نقش یک ماجراجو را خواهید داشت که در یک فضای سه بعدی به جنگ دشمنان خود خواهید رفت. این بازی در دو رزولویشن 176X220 و 240X320 آماده ی دانلود می باشد.

    PersianMob.Net



    مجموعه عکس های زیبا و دیدنی موبایل در رزولوشن 240x320 .

    PersianMob.Net


    توسط نرم افزار مربوطه قادر به کاریکاتور سازی عکس های اشخاص توسط گوشی خود می باشید. این نرم افزار برای گوشی های سیمبیان سری 60 ویرایش دوم می باشد.

    PersianMob.Net


     
    بازی زیبا و فانتزی Sil برای سری گوشی های پاکت پی سی موبایل

    PersianMob.Net




  • کلمات کلیدی :
  •  نوشته شده توسط براتعلی اختریان در چهارشنبه 87/9/27 و ساعت 2:2 عصر | نظرات دیگران()

    تصویری برای سنجش بینایی اعراب.
    ErrooorTM.CoM| گروه اینترنتی ارور تیم

    یک 405 دیگر در مشهد سوخت.
    ErrooorTM.CoM| گروه اینترنتی ارور تیم
    می‌بینید که خدمات پس از فروش ایران‌خودرو چه خوبه! ایجاد هیجان و نشاط واقعی در دل مشتریان.
     

    میثاقیان رکورددار ضرب و شتم در حاشیه مستطیل سبز شد.
    ErrooorTM.CoM| گروه اینترنتی ارور تیم
    ـ اَییییی... اگه این بازیکنه مال تیم ما بود، چه مشت و مالی بهش می‌دادم!

    «مینیاتور» خودرو ملی سایپا، رونمایی شد.
    ErrooorTM.CoM| گروه اینترنتی ارور تیم
    رئیس‌جمهور: به‌به چه ماشینی! هرچی باشه از 504 خودمون که بهتره!

    سعیدی‌کیا: باید ساخت مسکن از پول نفت جدا شود.
    ErrooorTM.CoM| گروه اینترنتی ارور تیم

    ـ والاّ من خودم هرچی فکر کردم، نتونستم پول جایگزین پیدا کنم. شما پیدا کردید، به ما هم بگید.
     

    قالیباف و هیأت همراه از مراحل ساخت تونل مترو بازدید کردند.
    ErrooorTM.CoM| گروه اینترنتی ارور تیم

    فکر کنم جناب قالیباف با این همراه‌هایی که با خود می‌برن، دیگه نیازی به محافظ ندارن!

    موج بیکاری در آمریکا سبب افزایش تکدی‌گری شده است.
    ErrooorTM.CoM| گروه اینترنتی ارور تیم
    ـ به من بیچاره خرس کمک کنید! (حتی خرس‌ها هم به گدایی افتادن)

    این هم تصویری از دیدار یک مبارز صلح‌طلب ضددولت در دارفور با بوش (عکس از AP)
    ErrooorTM.CoM| گروه اینترنتی ارور تیم
    نخیر ایشون مسلمان افراطی نیست، بلکه از ترس جونش خودشو اینطوری کرده!

    رئیس‌جمهور اکوادور در تهران مورد استقبال احمدی‌نژاد قرار گرفت.
    ErrooorTM.CoM| گروه اینترنتی ارور تیم
    ـ بابا حالا چرا بچه‌ها رو نیاوردید؟ می‌آوردید یه کم تکنولوژی و شهر و ماشین و اینجور چیزها می‌دیدن.

    عید سعید قربان آمد و بازار داغ قربانی کردن.
    ErrooorTM.CoM| گروه اینترنتی ارور تیم
    گوسفند: بابا چرا با ملاطفت نمی‌بری منو؟! مگه مسابقه طناب‌کشیه؟

    نمایشگاه لوازم خانگی در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد.
    ErrooorTM.CoM| گروه اینترنتی ارور تیم
    این نمایشگاه پاسخگوی نیاز همگان است، حتی بچه غول‌ها!

    ذوب آهن و مس مساوی کردند.
    ErrooorTM.CoM| گروه اینترنتی ارور تیم
    ـ برو داور، به جوونیت رحم کردم، بار آخرت باشه کارت می‌دی ها!

    رادان: با خودروهای متخلف به شدت برخورد می‌شود.
    ErrooorTM.CoM| گروه اینترنتی ارور تیم
    رویانیان: سردار، فکر کنم متن سخنرانی من با شما اشتباه شده ها!

    کروبی: رقبای اصلاح‌طلب من شش روز فرصت دارند.
    ErrooorTM.CoM| گروه اینترنتی ارور تیم

    بجنوردی:  گفتی شش روز؟ بابا یه کم بیشتر فرصت می‌دادی، اینقدر عجله نکن!

    مشایی و اعضای دفترش عازم حج تمتع شدند.
    ErrooorTM.CoM| گروه اینترنتی ارور تیم
    ـ آره دیگه، ما رفتیم، بریم یه کم برائت از اسرائیل و آمریکا بجوییم و بیایم!

    بزرگترین مورتورسیکلت جهان در آمریکا ساخته شد.
    ErrooorTM.CoM| گروه اینترنتی ارور تیم
    چه مزه‌ای بده تک‌چرخ زدن با این!

    این هم تصویری برای تقویت چشم شما بینندگان «اروری»
    ErrooorTM.CoM| گروه اینترنتی ارور تیم

    شادباشید- علی احمدنیا



  • کلمات کلیدی :
  •  نوشته شده توسط براتعلی اختریان در چهارشنبه 87/9/27 و ساعت 1:37 عصر | نظرات دیگران()

    ErrooorTM.CoM| گروه اینترنتی ارور تیم

    ErrooorTM.CoM| گروه اینترنتی ارور تیم

    افراد موفق بسیاری معتقدند که تنها دلیل موفقیت آنها این بوده است که به خود اجازه دادند تا شکست بخورند. حقیقت این مسئله زمانی مشخص می شود که در زندگی بسیاری از تاجران موفق جستجو کنیم. خواهیم دید که در راه رسیدن با اهدافشان، چطور بارها و بارها شکست خورده اند تا اینکه به موفقیت دست یافته اند.
    چیز دیگری که به همین اندازه در موفقیت آنها مهم بوده این است که آنها می دانند چطور از انتقادات دیگران-چه سازنده باشد و چه نباشد- بهترین استفاده را ببرند. آنها با استفاده از انتقادهای دیگران تشکیلات خود را راه اندازی می کنند.
    ظرفیت برخورد با انتقادات و پیشرفت کردن به واسطه ی انها یکی دیگر از عوامل مهم در موفقیت است. به نکات زیر در این رابطه دقت کنید تا شما هم بتوانید یکی از آن افراد موفق باشید.
    انواع مختلف انتقاد
    انتقاد دو نوع دارد: سازنده و مخرب. با هر دو این انتقادها باید به دقت اما به طریقی متفاوت برخورد کرد.
    اکثر افراد تصوری منفی از کلمه ی انتقاد دارند و فکر می کنند همه ی انتقادها لزوماً مخرب هستند. این به این دلیل است که در کودکی به دلایلی نامشخص مورد انتقاد دیگران قرار گرفته ایم و خاطرات آن از کودکی تا بزرگسالی به همراه ما بوده است.
    هدف انتقاد مخرب، خراب کردن و آسیب زدن به اعتماد به نفس افراد و بازداشتن آنها از انجام کارهایشان و لطمه زدن به شخصیت آنها است.
    انتقاد مخرب
    یکی از بهترین نمونه های انتقاد مخرب این است که رئیستان به شما بگوید: "چطور توانستی چنین اشتباه احمقانه ای را انجام دهی؟ آن موقع به چی فکر می کردی؟ اصلاً من نمی دانم چرا تو را استخدام کردم."
    البته چنین رئیسی فکر می کند با این طریق حرف زدن، کارمندش را تحریک خواهد کرد بهتر کار کند، اما کارمند از چنین رئیسی متنفر شده و کار را ترک خواهد کرد. این به این دلیل است که انتقادش خیلی کلی و منفی بوده و به کارمند نفهمانده است که چطور فعالیت و کارکردش را اصلاح کند، فقط او را محکوم کرده است.
    انتقاد مخرب به هیچ وجه سودمند نیست. ممکن است به شما بفهماند که اشتباهی مرتکب شده اید، اما تا زمانی که هیچ علاج و راه چاره ای جلوی رویتان نمی گذارد، تاثیری منفی و مخرب خواهد داشت.
    روش برخورد: تنها راه و بهترین راه برخورد با چنین انتقاداتی این است که آنها را نادیده بگیرید و به مسائل مثبت تری فکر کنید.
    انتقاد سازنده
    حال که جنبه ی منفی انتقاد را بررسی کردیم، ببینیم انتقاد چطور می تواند باعث اصلاح و پیشرفت شخص شود.
    مثال قبلی از انتقاد مخرب را در نظر بگیرید. به جای گفتن، "چطور توانستی چنین اشتباه احمقانه ای را انجام دهی؟ آن موقع به چی فکر می کردی؟ اصلاً من نمی دانم چرا تو را استخدام کردم."، یک رئیس دانا و کار کشته می تواند بگوید: "از گزارش شما ممنونم. می دانم تلاش زیادی برای تهیه آن کرده اید. اما داشتم فکر می کردم اگر کمی آن را خلاصه تر کرده و چند نمودار هم به آن اضافه می کردید بهتر می شد. اگر بتوانی این تغییرات را در آن بدهی و باز به من نشان دهی واقعاً متشکر خواهم شد."
    چرا چنین انتقادی خوب است؟ و چرا شما باید با رفتاری مثبت با این نوع انتقاد برخورد کنید؟
    کاملاً مشخص است. این انتقاد، انتقادی سازنده است چون راه های اصلاح را جلوی پای شما قرار داده است. همچنین خوشحال خواهید بود چون از جنبه های خوب کارتان نیز قدردانی شده است.
    راه های برخورد: شما متوجه خواهید شد که انتقادی سازنده است. سعی کنید کاملاً منظور انتقاد کننده را فهمیده و درمورد راه های اصلاح کارتان سوالات لازم را بپرسید. و از فرد برای انتقاد سازنده اش تشکر و قدردانی کنید.
    از منفی به مثبت...
    تصور کنید انتقاد نوع اول -نوع منفی- را دریافت کرده اید. چطور می توانید آن را به چیزی مثبت تبدیل کنید؟
    ابتدا باید اطمینان یابید که منظور را فهمیده اید. کار خود را توجیه نکنید چون ممکن است می توانسته اید کار خود را بهتر انجام دهید. حال به مرحله ی بعد می رویم: از منتقد بپرسید چه چیزی را در کارتان اشتباه دیده است و چرا و بعد از او راه های اصلاح و درست کردن آن را سوال کنید. اگر نتوانستند سوال شما را جواب دهند، انتقاد را نادیده بگیرید و فکر کنید که کارتان را خوب انجام داده اید. چون بعضی افراد ذاتاً منفی باف هستند.
    اما فکر کنید انتقاد صحیح بوده است. می توانید با فرد منتقد در مورد راه های اصلاح کارتان گفتگو و مشورت کنید.
    قدم آخر انجام اصلاحات و تغییرات در کارتان است. یادتان باشد که حتماً باز با فرد منتقد چک کنید تا ببینید اصلاحاتتان را درست انجام داده اید یا خیر.
    اگر سعی کنید همه ی انتقادها را با دیدی مثبت ببینید و به روش های بالا به آن جواب دهید مطمئناً نتایج خوبی خواهید گرفت و در پیشبرد اهدافتان موفق خواهید شد.
    منبع: سایت مردمان



  • کلمات کلیدی :
  •  نوشته شده توسط براتعلی اختریان در چهارشنبه 87/9/27 و ساعت 1:32 عصر | نظرات دیگران()


    ErrooorTM.CoM| گروه اینترنتی ارور تیم

    ErrooorTM.CoM| گروه اینترنتی ارور تیمErrooorTM.CoM| گروه اینترنتی ارور تیم

    متولد 1356
    مدرک: دیپلم علوم تجربی

    شباهت بیش از حد او به فائقه آتشین (گوگوش) باعث شد تا قبل و بعد از اکران فیلم « شور عشق » به خواست خود سوژه اول مطبوعات باشد. بعد از مدتی جنجال مطبوعاتی و پس از توقیف فیلم « خاکستری » مدتی از او خبری نبود. تا اینکه پس از یکسال با بازی در فیلم « نگین » به سینما بازگشت.
    او در سال 1383 سه فیلم بر پرده سینماهای تهران داشت که هر سه فیلم با استقبال مخاطبان روبرو شدند: « کما »، « 13 گربه روی شیروانی » و « زهر عسل ».

    مهناز افشار از بازی در نقش کوتاهی در فیلم « سالاد فصل » نشان داد که توانایی هایی هم در اجرای نقش های متفاوت دارد. او در فیلم « آتش بس » توانایی هایش را به رخ همگان کشید.

    مهناز افشار تا کنون همراه با محمدرضا گلزار در شش فیلم ظاهر شده که پنج تای آن از پرفروش ترین فیلم های زمان اکران خود بودند و دیگری در مرحله تولید است: کما، 13 گربه روی شیروانی، زهر عسل، آتش بس، تله که فیلم « کلاغ پر » در مرحله تدوین است.

    مجموعه آثار:

    - دوستان (علی شاه حاتمی، 1377)

    - شیرهای جوان (محسن محسنی نسب، 1378)

    - شور عشق (نادر مقدس، 1378)

    - خاکستری (مهرداد میرفلاح، 1379-80)

    - نگین (اصغر هاشمی، 1380)

    - دختری در قفس (قدرت الله صلح میرزایی، 1381)

    - 13 گربه روی شیروانی (علی اکبر عبدالعلی زاده، 1382)

    - زهر عسل (ابراهیم شیبانی، 1382)

    - کما (آرش معیریان، 1382)

    - سالاد فصل (فریدون جیرانی، 1383)

    - آکواریوم (ایرج قادری، 1383)

    - کارگران مشغول کارند (مانی حقیقی، 1384)

    - چه کسی امیر را کشت؟ (مهدی کرم پور، 1384)

    - آتش بس (تهمینه میلانی-1385)

    - محاکمه (ایرج قادری، 1385)

    - تله (سیروس الوند، 1385)

    - رئیس (مسعود کیمیایی، 1385)

    - تسویه حساب (تهمینه میلانی، 1386)

    - کلاغ پر (شهرام شاه حسینی، 1386)

    مجموعه تلویزیونی:

    - گمشده (1376)



  • کلمات کلیدی :
  •  نوشته شده توسط براتعلی اختریان در چهارشنبه 87/9/27 و ساعت 1:29 عصر | نظرات دیگران()


    ErrooorTM.CoM| گروه اینترنتی ارور تیم

    ErrooorTM.CoM| گروه اینترنتی ارور تیمErrooorTM.CoM| گروه اینترنتی ارور تیم

    متولد 1356
    مدرک: دیپلم علوم تجربی

    شباهت بیش از حد او به فائقه آتشین (گوگوش) باعث شد تا قبل و بعد از اکران فیلم « شور عشق » به خواست خود سوژه اول مطبوعات باشد. بعد از مدتی جنجال مطبوعاتی و پس از توقیف فیلم « خاکستری » مدتی از او خبری نبود. تا اینکه پس از یکسال با بازی در فیلم « نگین » به سینما بازگشت.
    او در سال 1383 سه فیلم بر پرده سینماهای تهران داشت که هر سه فیلم با استقبال مخاطبان روبرو شدند: « کما »، « 13 گربه روی شیروانی » و « زهر عسل ».

    مهناز افشار از بازی در نقش کوتاهی در فیلم « سالاد فصل » نشان داد که توانایی هایی هم در اجرای نقش های متفاوت دارد. او در فیلم « آتش بس » توانایی هایش را به رخ همگان کشید.

    مهناز افشار تا کنون همراه با محمدرضا گلزار در شش فیلم ظاهر شده که پنج تای آن از پرفروش ترین فیلم های زمان اکران خود بودند و دیگری در مرحله تولید است: کما، 13 گربه روی شیروانی، زهر عسل، آتش بس، تله که فیلم « کلاغ پر » در مرحله تدوین است.

    مجموعه آثار:

    - دوستان (علی شاه حاتمی، 1377)

    - شیرهای جوان (محسن محسنی نسب، 1378)

    - شور عشق (نادر مقدس، 1378)

    - خاکستری (مهرداد میرفلاح، 1379-80)

    - نگین (اصغر هاشمی، 1380)

    - دختری در قفس (قدرت الله صلح میرزایی، 1381)

    - 13 گربه روی شیروانی (علی اکبر عبدالعلی زاده، 1382)

    - زهر عسل (ابراهیم شیبانی، 1382)

    - کما (آرش معیریان، 1382)

    - سالاد فصل (فریدون جیرانی، 1383)

    - آکواریوم (ایرج قادری، 1383)

    - کارگران مشغول کارند (مانی حقیقی، 1384)

    - چه کسی امیر را کشت؟ (مهدی کرم پور، 1384)

    - آتش بس (تهمینه میلانی-1385)

    - محاکمه (ایرج قادری، 1385)

    - تله (سیروس الوند، 1385)

    - رئیس (مسعود کیمیایی، 1385)

    - تسویه حساب (تهمینه میلانی، 1386)

    - کلاغ پر (شهرام شاه حسینی، 1386)

    مجموعه تلویزیونی:

    - گمشده (1376)



  • کلمات کلیدی :
  •  نوشته شده توسط براتعلی اختریان در چهارشنبه 87/9/27 و ساعت 1:29 عصر | نظرات دیگران()

    کلیپ موبایل خنده دار و دیدنی از شیطنت سگ ها یا با صاحبان یا کودکان

    mobva.com

    http://dl.mobva.com/2jfckj.jpg

    کلیپ موبایل بسیار جالب و دیدنی از سوتی های اقا فرزاد مجری قدیم تلوزیون

    mobva.com

    http://dl.mobva.com/2jfckj.jpg

    کلیپ فوق العاده زیبا از گروه قیامت (امیر قیامت - مجتبیSH - نیم پندE) بنام عشق پرزده ...

    mobva.com

    http://dl.mobva.com/2jfckj.jpg

    کلیپ موبایل - کلیپ بسیار زیبا و دیدنی از هنرنمایی یک نقاش واقعا زیباست

    mobva.com

    http://dl.mobva.com/2jfckj.jpg

    کلیپ موبایل بسیار خنده دار و جالب از حرکات کودکان

    mobva.com

    http://dl.mobva.com/2jfckj.jpg

    کلیپ موبایل خنده دار و عجیب از زدن سیلی به هم که .....

    mobva.com

    http://dl.mobva.com/2jfckj.jpg

    کلیپ موبایل خنده دار از یک پیرزن که با سرکارش گذاشتن

    mobva.com

    http://dl.mobva.com/2jfckj.jpg



  • کلمات کلیدی :
  •  نوشته شده توسط براتعلی اختریان در چهارشنبه 87/9/27 و ساعت 1:20 عصر | نظرات دیگران()
    <      1   2   3   4      >
     لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    آخرین سخنان داریوش بزرگ (وصیت نامه)
    افرادی که اینترنت رو تغییر دادند
    کلیپ جدید
    موزیکهای جدید و آدرس سایت ایران موزیک بدون فیلتر
    تاریخچه پرچم ایران
    ویروسیابهای آنلاین
    آموزش خواندن فکر دیگران
    چطور عادات خوب به عادات بد تبدیل می شوند
    ازدواج در ضربالمثلهای جهان
    دانلود نرم افزار کامپیوتر
    [عناوین آرشیوشده]

    بالا

    طراح قالب: رضا امین زاده** پارسی بلاگ پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ

    بالا